Google+ Deník Networkera: Zmrtvýchvstání? Jde to!

pátek 14. listopadu 2014

Zmrtvýchvstání? Jde to!

Celkem dlouho jsem nic nenapsal, prošel jsem si totiž v oblasti networkingu klinickou smrtí.

Projekt, který jsem plánoval, připravoval a dotahoval detaily, tak mi ztroskotal těsně před spuštěním. V tu chvíli, kdy jsem měl myšlenky a hlavu jen pro to, tak mi to zlomilo vaz. Ano, mladičká nerozvážnost, řeknete si... Ale když já tak moc chtěl...

Potřeboval jsem tedy z něčeho žít, a tak jsem začal pracovat jinak, sice jako OSVČ, ale víceméně se cítím podobně jako zaměstnanec, protože má práce má jasná pravidla a je fixovaná na pravidelnou klientelu.

Dostal jsem se až do fáze, kdy jsem nebyl schopný věnovat se ani sám sobě, natož network marketingu. Neměl jsem čas, domů jsem chodil večer utahaný a volné jsem měl jen neděle - málo času na regeneraci.

Ale ano, peníze jsem si vydělal a opět jsem si našel čas na to, co ve mě celou tu dlouhou dobu bublalo, ale neměl jsem sílu to vypustit ven.


Network marketing je pro mě srdeční záležitost. 

Mám obrovské vize, velké sny a cíle, a vím, že splnit mi je pomůže právě network marketing. Také více než kdy dříve vidím mé poslání v tom, pomoci lidem, kteří o to stojí, zbavit se břemene zaměstnaneckého poměru a začít si tvořit systém, který jim zabezpečí dostatečný příjem a hlavně životní svobodu.

Byla to pro mě opět velká životní lekce a já za to děkuji.

Projekt, který jsem plánoval je připravený a "čeká v šuplíku." Jeho čas přijde, vím to!

Každopádně mám dobrou zprávu pro všechny, kterým se stalo to co mě. 

Zmrtvýchvstání v network marketingu je možné, je uskutečnitelné a alespoň v mém případě se vrátíte s mnohem větší silou, chutí, odhodláním a vírou.


Připadám si nabitý více, než kdy předtím a už nikdy nechci dopustit to, že bych přestal být aktivním  v této oblasti... Stačí si říct - "Když ne network marketing, tak co?"

Neznám lepší systém, neznám lepší způsob. Miluju to! Je to hluboko ve mě a každému, kdo o to bude stát, tak pomohu tu lásku najít také!

Jak by řekl můj mentor: "Go For Grow!"

PS: Děkuji Robertovi s Petrem, že nade mnou ani v mé době temna nezlomili hůl a nadále mě zásobovali informacemi z této oblasti. Kluci, chci vám jen říct - Dobře jste udělali, vrátí se vám to! Díky vám je můj život šťastnější a moc si vás vážím! Děkuji!

PS2: Přikládám video, které networkeři určitě znají, ale pro "nepolíbené" je zde názorně vidět, o čem je vlastně network marketing. Chcete stavět se mnou? Dejte mi vědět, pomohu Vám!


Žádné komentáře:

Okomentovat